Заступниця директора з НВР ПИСАРЕВСЬКА Галина Миколаївна запропонувала педагогам обговорити етапи підготовки вчителя до STEM-уроку, важливі складові STEM-уроку та переконатися, що основною ознакою STEM уроку є практичність, коли здобувачі освіти під час уроків чи позаурочної роботи вирішують конкретні практичні завдання, а не вивчають суху теорію.
У закладі освіти багато педагогів впроваджують STEM-освіту на уроках та в позаурочній роботі.
Досвідом роботи над STEM - проєктами поділилися молоді педагоги:
ТОРСЬКИЙ Олександр Віталійович із здобувачами освіти, що навчаються за професією "Радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної апаратури" працювали над STEM - проєктом "Створення зарядних станцій промислового та побутового призначення». Зарядні станції корисні і незамінні девайси в першу чергу для ЗСУ в польових умовах, у побуті. У майбутньому їх також можна використовувати за будь-яких обставин, за яких неможлива безперебійна подача електроенергії.
ПАНЧУК Петро Вікторович зі здобувачами освіти, що здобувають професію "Електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування" працювали над STEM - проєктом "Виготовлення світильника за допомогою 3D принтера". Петро Вікторович розповів про захоплюючий світ 3D-друку та його застосування у створенні унікальних світильників. Із появою 3D технологій ми відкрили необмежені можливості для творчості та інновацій у дизайні та розробці креативного освітлення.
В закладі освіти працює STEАM-кабінет (зав кабінетом ФЛОРЕСКУЛ Валентин Любомирович), що надає можливість підвищувати мотивацію здобувачів освітніх послуг до обраної професії, набувати компетентностей роботи з сучасними електронними компонентами та пристроями, реалізувати себе в науково-технічній сфері.
Дякуємо молодим креативним педагогам за творчі ідеї та за наполегливу і результативну працю із здобувачами освіти!
Немає коментарів:
Дописати коментар